úterý 22. července 2014

Zahrada na niti

Tohle květinářství mě tak okouzlilo, že vám ho prostě musím představit.

Je to květinářství s poetickým jménem Zahrada na niti, nachází se v centru Prahy v ulici Školská, číslo popisné 7 a provozuje ho sympatická Lenka Hrubá. Ta se specializuje především na japonské kokedamy, "levitující rostliny". Více info najdete přímo na stránkách Zahrady na niti.

Já jsem si zatím koupila mrňavou zahrádku sukulentů a chystám se nějak doma "vykouzlit" háky, na které zavěsím kokedamu a nebo skleněnou baňku osazenou květinou.

Ceny jsou víc než příjemné a jestli si myslíte, že kokedamy kapou na podlahu, tak ne-e. Já si to totiž taky myslela, vznesla jsem v Zahradě dotaz a Lenka mi názorně ukázala, že fakt nic nekape.

Návštěvu více než vřele doporučuju. Moc příjemné místo.











Lenka přímo v obchodě kokedamy i váže, takže když budete mít štěstí, můžete juknout do procesu.




6 komentářů:

  1. To je krása! Sleduju je na instagramu. Jen škoda, že je topro mě tak z ruky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V září si na ni udělej čas ;) stojí to za to.

      Vymazat
  2. Vyzerá to skvele, hneď by som si také domov zaobstarala a pripomína mi to trošku ananás, žeby som si aspoň ten zavesila doma...?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, a nebude potřebovat ani zalít :D

      Vymazat
  3. Děkuji za milou návštěvu! :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšení bylo na mé straně, Lenko :)

      Vymazat